Op 5 oktober 2017 zal het grootste tweejaarlijkse event rondom gebouwautomatisering en Smart Buildings weer plaatsvinden in Nieuwegein. Het centrale thema van het Building G100 Event is “het GBS van morgen – de weg naar functionaliteit en flexibiliteit”. De programmacommissie van het event bestaat uit eindgebruikers bij organisaties, zoals het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis, Flora Holland, Rijksvastgoedbedrijf, CZ zorgverzekeraar en Canon. Zij hebben begin deze maand de 5 onderwerpen bepaald voor het event.

De onderwerpen die tijdens deze editie aan bod komen zijn:

  • Big Data: hoe zijn data om te zetten naar bruikbare informatie voor rapportages en sturing?
  • Energiemanagement: hoe kunnen energiemonitoring en duurzaamheidsaspecten, die met het GBS te beheren zijn, geïntegreerd worden?
  • Systeemintegratie: voorbeelden van open en leveranciers onafhankelijke integraties
  • Smart Buildings: met welke technologische ontwikkelingen, zoals Internet of Things (IoT) en beveiligingsvraagstukken, moet u rekening houden?
  • Beheer en regieorganisatie: hoe organiseert u de outsourcing en controle?

De belangrijkste 40 leveranciers en adviseurs op het gebied van gebouwautomatisering en Smart Buildings, zullen op 5 oktober hun visie, ervaringen en innovaties delen over deze onderwerpen. De partners geven ieder half uur een presentatie in een intieme huiskamersetting met maximaal 10 eindgebruikers. Hiermee stimuleren we het debat en de kennisdeling tussen vraag en aanbod. U kunt ter plekke uw programma samenstellen. Ieder half uur kunt u opnieuw aanschuiven aan een tafel van uw keuze. Uiteraard kunt u ook genieten van een uitgebreide lunch op de centrale plaza.

Het event is een initiatief van Building G100, een onafhankelijk eindgebruikersplatform met ruim 120 leden. De leden zijn allen verantwoordelijken voor het management, beheer en onderhoud van gebouwautomatisering en -managementsystemen. Het platform stimuleert en organiseert kennisdeling tussen enerzijds gebruikers onderling en anderzijds tussen gebruikers en leveranciers.

U kunt hier het gehele eventprogramma bekijken. Wij adviseren u snel in te schrijven, want we hebben inmiddels al meer dan 100 inschrijvingen ontvangen.